nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Welkom op de klantenservice pagina van BOXKLEEDONLINE.NL . De webshop is een onderdeel van Kidswinkels

Op deze pagina willen wij u in heldere taal informeren over zaken die voor u als klant nuttig kunnen zijn. Ook kunt via onderstaande link onze algemene voorwaarden (hier vindt u ook ons Privacy Statement) in Pdf-bestand downloaden.
 
Heeft u nog andere vragen of wilt u meer informatie dan kunt u altijd contact met ons opnemen. 

Wij zijn telefonisch te bereiken op 06-18829944, via e-mail op info@boxkleedonline.nl
 
 
AfterPay:
Makkelijk je online bestelling betalen met een digitale acceptgiro in Nederland & België.
Met AfterPay betalen is alleen mogelijk als het afleveradres ook het huisadres is en aleen als de bestelling wordt thuisbezorgd. 

 

BESTELLEN

Bestellen via onze webwinkel is eenvoudig, snel en veilig. Bestellen vindt plaats in een beveiligde omgeving (https). Na het plaatsen van de gewenste producten in de winkelwagen dient u de bestelprocedure te doorlopen en een aantal verplichte velden in te vullen. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen ontvangt u van ons een orderbevestiging. Indien u uw bestelling bezorgd wilt hebben ontvangt u van ons een e-mail met Track&Trace code zodra uw bestelling verwerkt is.


PRIJZEN 

Alle vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW. U ontvangt van ons een factuur met BTW specificatie. 



 VERZENDKOSTEN

Afhankelijk van uw bestelling variëren de verzendkosten binnen Nederland van gratis verzending vanaf 50,00 tot €.4,95. Bij de bestelprocedure worden de verzendkosten duidelijk vermeld. Voor België bedragen de verzendkosten €. 4,95.

Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten, tenzij anders aangegeven. De totale verzendkosten staan duidelijk vermeld bij het totaalbedrag van de winkelwagen. 


BETALEN

U kunt uw bestelling op 3 manieren betalen.

1) iDEAL. 
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen 
afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankier-
programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u           zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank,
ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Tirodus Bank of van Lanschot Bankiers
dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel gemakkelijk af in de
vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u
eigenlijk al gewend bent. 


2) Vooraf overmaken.
Dit kan op ING rekeningnr. 4504738 tnv. Kidswinkel o.v.v. uw ordernummer. Zodra wij uw betaling binnen hebben, wordt uw bestelling in behandeling genomen.

3) AfterPay




AfterPay voert voor www.boxkleedonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. U kunt bijwww.boxkleedonline.nl betalen met een eenmalige machtiging tot een bedrag van € als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 150 .Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met eenmalige machtiging voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website. 
 
Betaling

Goedkeuring & privacy

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert
AfterPay een gegevenscontrolle uit. AfterPay hanteert een striktprivacy
statement
<https://www.afterpay.nl/nl/algemeen/over-afterpay/privacy-statement> zoals
omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot
betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden,dan kun je natuurlijk
het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Afhandeling
De afhandeling van de betaling via AfterPay gaat als volgt. Nadat je de
acceptgiro ontvangen hebt moet de betaling na een betalingstermijn van
14 dagen (zie factuurdata) door AfterPay ontvangen zijn.

Contact
Heb je vragen of is iets onduidelijk dan kun je altijd _contact_
<https://www.afterpay.nl/nl/consumenten/vraag-en-antwoord/>opnemen met
AfterPay. En voor meer informatie kun je altijd kijken op de _AfterPay
site_. <https://www.afterpay.nl/nl/>


Afhandeling
De afhandeling van de betaling via AfterPay gaat als volgt. Nadat je de acceptgiro  ontvangen hebt moet de betaling na een betalingstermijn van 14 dagen (zie factuurdata) door AfterPay ontvangen zijn.


Contact
Heb je vragen of is iets onduidelijk dan kun je altijd contact opnemen met AfterPay. En voor meer informatie kun je altijd kijken op de AfterPay site.

AfterPay – Achteraf betalen (België) 
AfterPay voert voor www.boxkleedonlonline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
 



4) PayPal u betaalt veilig en snel

5) Contant betalen bij ophalen, kosten €4,95

6) Mistercash

7) CreditCard

LEVERTIJD

Normaliter leveren wij de producten binnen 3 dagen (na ontvangst betaling). Mocht het zo zijn dat een product besteld moet worden dan proberen wij een levertijd van 7 dagen te hanteren. Wij hanteren een maximale levertijd van 30 dagen. Indien een product niet binnen deze termijn geleverd kan worden dan hoort u dat binnen 2 werkdagen na uw bestelling. 

 
VERZENDEN

Wij verzenden onze pakketten via POST NL. Uw bestelling wordt verzonden naar het door u opgegeven adres op het bestelformulier.

Zodra uw bestelling verwerkt is ontvangt u van ons een e-mail met Track&Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen.


OPHALEN

U kunt de producten op afspraak ook op komen halen bij REMENKO Automotive, Noordeinde 57 te Zevenhuizen(ZH).

HERROEPINGSRECHT *
U heeft als klant via internet een gegarandeerd en onvoorwaardelijk recht  tot 14 dagen na ontvngst van de bestelde producten/artikelen naar ons te retourneren.
U kunt ons per email informeren met opgave van order/factuurnummer/bankrekening en artikelen die u wilt retourneren. Ook mag u gebruik maken van ons formulier voor herroeping, zie bijlage.**
Na bevestiging, storten wij het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terug op uw bankrekening nadat de producten/artikelen zijn ontvangen naar opgegeven adres

De kosten voor het retourneren zijn voor uw rekening. Het risico voor het retourneren ligt ook bij uzelf. Wij adviseren u dan ook het pakket verzekerd te versturen.

Uitsluiting herroepingsrecht ***
 Indien U te ver gaat in het uitproberen van het product/artikel en er is schade ontstaan zodat deze producten/artikelen niet opnieuw verkocht kunnen worden, dan wordt deze schade niet vergoed of er wordt door ons een waardevermindering van het product/artikel vastgesteld.
 
Specifieke opdrachten die op verzoek van de  klant worden aangebracht op de producten/artikelen (denk aan borduurwerk van logo, naam, geboortedatum ed.)  daarop kunt U geen aanspraak maken op retour.

Zie verder Algemene Voorwaarden Kidswinkels op onze websites
(Babyuitzetonline.nl, Boxkleedonline.nl, Kadopakketonline.nl en Kidswinkels.nl)
 
*              Artikel 6 - Herroepingsrecht
**             Artikel 1 - paragraaf 8 -  Formulier voor herroeping
***           Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsrecht



KLACHTEN

Bent u niet tevreden? Vertel het ons!

Wanneer u een klacht of opmerking heeft over uw bestelling, horen we dit heel graag. Hierdoor krijgen we de kans om het probleem voor u op te lossen.

Mailt u ons  op info@boxkleedonline.nl en vermeld hierbij uw bestelnummer. Omschrijft u  duidelijk de klacht. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt uw klacht en versnelt de afwikkeling van de klacht. Wij reageren binnen 1 werkdag. Mocht u niet binnen 1 werkdag een reactie krijgen, is het aannemelijk dat uw mail in een spamfilter terecht is gekomen. Neemt u in dat geval even telefonisch contact met ons op.

 






  



| Meer